jueves, 23 de marzo de 2017

Disseny d'un habitatge

Durant aquest trimestre hem estat treballant, bàsicament, el concepte d'escala i posant-lo en pràctica, per tal de poder utilitzar-lo, per exemple en plantes.

Aquesta que teniu aquí és la primera planta que hem fet la qual consistia en dissenyar un habitatge amb una cuina, un menjador, un WC, una habitació de matrimoni, i una individual.
La meva distribució escollida és la que podeu veure a continuació: pujant les escales a ma esquerra trobariem el passadis, i un cop allà, a ma dreta trobariem, per ordre, el menjador, la cuina i l' WC, i a ma esquerra, l'habitació individual i la de matrimoni.

Trobo que per ser la primera planta que faig, no està gens malament, tot i que vaig llegir malament l'enunciat i ho vaig fer a una escala més gran de la que tocava, tot i així estic content amb el meu resultat.

Làmina DIN A-3
Tècnica: llàpis i retolador


No hay comentarios:

Publicar un comentario