jueves, 20 de octubre de 2016

Disseny de tres etiquetes per a tres pots de melmelada

El passat divendres 14 d'octubre, vam treballar  a classe la segona làmina de pràctica de selectivitat. En aquest exercici ens demanaven dissenyar tres etiquetes per a tres pots de melmelada de diferents fruites. Havia de semblar una marca tradicional i podiem emprar els colors que vulguessim, així que vaix començar a pensar en el nom, i se'm va ocorrer Melmelades Vil·la ja que la a Salou tenim la Vil·la de Barenys des de fa molt temps i em va semblar oportú. Després em vaig ficar a pensar en el disseny de l'etiqueta, i vaig volguer fer devantals, ja que com abans tot es feia a ma a la cuina, es ficaven devantals. el que més em va costar va ser la tipografia ja que juntament amb el poc control gràfic és un dels meus problemes, però tot i això vaig millorar a l'hora de fer la composició ja que aqusta està més equil·librada que l'anterior.
La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil.
Làmina DIN-A3.
 Tècnica emprada: retolador i llapis de color.

No hay comentarios:

Publicar un comentario