jueves, 20 de octubre de 2016

Iconització d'una sigla



Aquí teniu la primera prova de selectivitat de disseny que vaig fer el 7 d'octubre. Haviem de dissenyar el logotip per a una empresa hidràulica amb les sigles IHE i jo, ja que era hidràulica vaig decidir convertir la lletra I en un decantador d'aigua i la H i la E es transformen en l'aiguia que raja. Només podia ser de dos colors, per tant vaig escollir el blau per simbolitzar l'aigua i el blanc per indicar netedat.
He vist que tinc problemes pel que fa a la tipografia, ja que l'hauria de fer més estilitzada, i no está ben encaixat el text. També he de millorar a l'hora de fer una composició equil·librada.
La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil.
Làmina DIN A-3
Tècnica emprada: retolador

No hay comentarios:

Publicar un comentario