jueves, 17 de noviembre de 2016

Dibuix científic



Tècnica emprada: Llàpis
Din A-4
Aquí teniu l'activitat de selectivitat treballada a classe i entregada el 02-11-16, on haviem de treballar el dibuix científic a partir d'una planta que prèviament haviem de portar. Jo vaig escollir la rosa ja que és una flor que m'agrada molt per tot el que representa.

Estic molt content amb aquest dibuix ja que, com tinc problemes amb el control gràfic, pensava que em costaría molt, però li vaig dedicar bastantes hores i paciència i al final em va quedar així. trobo molta millora a l'hora del perfeccionamet del traç i el control gràfic però tot i això encara hi ha petits problemes que intentaré anar polint a poc a poc.

També em va costar bastant la tipografía, ja que no és un dels meus millors aspectes però finalment vaig aconseguir fer una que m'agradés i que quedés bé amb el nom en llatí, i sense que se méscapés gaire el traç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario