jueves, 17 de noviembre de 2016

Trapezi

Aquí us deixo l'activitat de selectivitat del 03-11-16 on haviem de treballar el cartellisme. l'activotat consistia en dissenyar un cartell per a la fira del circ de catalunya amb nom de Trapezi, que es fa a reus. Teniem una sèrie d'indicacions: havia de sortir l'elefant (aqui ja vaig tenir un problema ja que havia plantejat la composició sense pensar en l'elefant i el vaig haver de posar de qualsevol manera demunt del text). també hi havia de ficar Trapezi, que vaig decidir escriure-ho amb lletres de CIRCUS, però es pot veure clàrament com tinc problemes amb la tipografia, igual que a la tercera part obligatòria, que era posar: fira del circ de catalunya.

Ja que era fira del circ, vaig decidir posar-hi com a protagonista la cara d'un pallasso, amb diferents elements rodejant-lo. Era la meva idea, i la volia fer fos com fos, però va ser quan vaig detectar un altre problema que és el control gràfic. Però tot i això m'hi vaig decidir afrontar, i estic bastant content amb el resultat ja que començo a notar millora en algunes coses.

tècnica: colors de fusta i retoladors.
Din A-3

No hay comentarios:

Publicar un comentario